Anasayfa > 3D MineCraft Oyna > Mine Blocks 1.23 Oyna

Mine Blocks 1.23 Oyna

Bilgisayarınızda arkadaşlarınızla veya tek başınıza oynamak istiyorsanız:

indirmek için tıklayın! ayda sadece 20 TL ‘ye bir minecraft server kurun!


Merhaba, Değerli MineCraft Severleri, Ben Oyun Adresimize Her Gün Oyun, Yazı, Bilgi Ekliyorum Lütfen Yazıları Okuyanlar Oyun Veyahut Yazı Olduğunu Anlayabilirler. Yazı Olmadan Bize Yorum Atanlar Yazılarımızı 1 Kere Dahi Okumamıştır. Lütfen Bunu Yapmayınız. W,A,S,D Tuşları İle Adamızını Hareket Ettirebilirsiniz Fare İle Blokları Kırabilirsiniz. İyi EĞlenceler Dilerim

5641 Toplam 15 Bugün

62 yorum

  1. game mod var full diamon set aldım!!!!!!!

  2. admin burda acdigim dunyalar yeniden acamiyorum yeniden acmam lazim oluyor

  3. dragonu öldürüyom yazı çıkıyo sonra yıldız arasında çıkamıyom

  4. 64 tane elmasım var köpyim var çok zenginim

  5. ben daha ilk başlardayım yardım edin :(

  6. beyler nasıl elmas buldunuz ?

  7. ben çok seviyorum

  8. Arkadaşlar Diomond hilesini solem size
    1-bedrock a inin
    2-sag yada sol taraftan full kazın
    3-diomond cıkarsa hemen kazmayın elinizde iron pickaxe olsun ole kazın yoksa cıkmaz
    4-Dungeonlarda sakın yeşilli taşlara basmayın onlarda bazı pclerde craşh veriyor ve o chesten bazen dia cıkıyor
    Not:Nethera gidmenizi onermem bazen bozuk cıkıyor ve diamondlu eşyalar boşa gidebilir
    Yardım ettiysem Guzel :)K.G İYİ OYUNLAR

  9. elmas zırhım var dragonu öldürdüm tnt yaptım

  10. yavuz aşağı doğru kazdım buldum

  11. 3 tane 64 lük elmas ım var 200 tane altın 500 tane demirim var evim diamond küplerin den yapılma aşırı cok zengnim 10 tanede kopeyim var ciflihim var 100 tane blıhım var ve dragon u öldürdüm 2 in cisinde dragon yumurtaveri bende tam 14 tane dragon yumurtası var

  12. nasıl blok koyucaz

  13. adminasor hasan

    ben nası ev yapcaammmm derken reklam larrrrrr
    kankiler hile varmı yaaaaa game mode felan yardım ederseniz sevinirim

  14. adminim yhaa crafting kutucukları bende 4 tane onu nasıl 6 tane yapcam

  15. bn craete yapoıpm herşeyim var can falan yok karın açlığıda yok

  16. Ben enderman öldüm elmas set yaptim ve sato yaptim

  17. adnim oyunu kapatıp açınca yeniden yapmama gerek yok

  18. mod varsa nasıl alınır ? hemde bedrockun 5-6 blok üstünü arayın hep diamond

  19. ben j diye bişe buldum yer altında görünüşü güler yüzlü pembe tenli kahve saçlı ne işe yarıo

  20. drogonu nasıl bulucaz

  21. buğra banadajçıktı

  22. oğlum oyun süper lan:D

  23. daymıd zırhla ve wooden shordla endir dıragonu öldürdüm

  24. diamond pikeksle altımı kazdım madene düştüm enderman spanı puldum sonra öldüm diamond shordla spana gittim aytımlarımı aldım

  25. emircan oyun oyun değil lan

  26. Arkadaşlar bu oyun oyun
    dur dün minecraftta bir herobrine totem gördüm.ödüm bokuma karıştı.Herobrine beni tuzağına düşürdü.Ordan zar zor kaçtım.Bu bor gizemdir.

  27. Kemal Alp Paralı

    nefis

  28. abi madende onüme çıkan herşeyi aldım neler var: 64+64+24 lapis lazuli 23 diamons 64+22ıron 46coal 56gold

  29. abi çok kastığı sürece ben mineblocks’u ( 1.23′ü ) başka biyerde oynadım

  30. arkadaşlar size bilgiler 1. wooden plank ve wooddan ev yapmayın şimşek evinize düşerse eviniz yanar 2.j oyuna süs olarak eklenmiş (yorumlarda bulduğumu soyledim) 3.zanzlanzda bunun 1.26.4 ü cıktı onu oynammanızı tavsiye ederim yeni torch lar var rayla minecart var slime var bamboo kapı var limon var skinler var ama maden karanlık oluyor o yüzden oyun cok zor ve enchantment table var 4.netherde wither skeleton var blaze kalesi var witherden daha zor bulunuyor bide netherde nadiren redstone cıkabilir sonra diyerlerini anlatacağım

  31. yine ben bilgilere devam ediyorum 5.golden appleyi seede cevirip dikin 5-10 dk sonra golden apple ağacı olucaktır 1golden applem vardı şimdi 5tane 64lük +14 tane oldu6.oyunda ara sıra adam çok hızlı gidebiliyor bu bazı bilgisayarlarda olur bende var nedeni crash vermesidir 7.3enderman oyundaki (mine blocks) en zararsız mob imiş yine sonra diyerlerini anlatacağım

  32. lan benden bu oyunda iyisi varmı laf yapamazsınız tüm dünyayı kazdım sadece 1 katman döşedim herşeyim diamonddan zırh dragon scaleden 1 chest dolusu odun var ve bedrocku kırdım nethere gidince 1 adım attığımda düşüom ordada nerdeyse heryeri kazdım gerçekten (1-2 ayda yaptım) sıkılmama rağmen bırakmadım ve şimdi cok mutluyum

  33. arklar genlikle evinize yatak kyuyonuz bizim gibi ölnüce yatakda doğuyoya canavarlarda yatağa sıparmlanıyo 2 yatak yapın 1 ini eve dierini isterseniz heryere koyun ama benim ytahminim bi zuak yapın mesela lavın üstüne yatağı koyun yansılnar :D ama sizin evdede yatak var bazen evinize de sıparmlana bilirler

  34. ben biliom citive moduna geçmeyi gemode 1 le

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>